Bezpieczny hotel
REGULAMIN Hotelu Cyprus*** COVID – 19 obowiązujący do odwołania
Regulamin określa zasady bezpieczeństwa i nowe wytyczne dotyczące pobytu w Hotelu i Restauracji Cyprus podczas epidemii.
- Gość hotelowy zobowiązany jest to noszenia maski ochronnej, dezynfekowania rąk przed wejściem do hotelu, oraz podczas dokonywania czynności związanych z meldunkiem w recepcji hotelowej.
- Gość nieposiadający własnych artykułów ochrony osobistej może je zakupić w recepcji hotelowej.
- Pracownik recepcji może odmówić świadczenia usług hotelowych jeśli zauważy u Gościa objawy infekcji.
- W przestrzeniach wspólnych Gość proszony jest również o noszenie masek i dezynfekowanie rąk oraz stosowanie się do instrukcji mycia rąk, noszenia maseczek, umieszczonych w pokojach hotelowych oraz w częściach współdzielonych z innymi Gośćmi/pracownikami.
- Gość hotelowy proszony jest o sprawne załatwienie formalności i możliwe skrócenie pobytu w przestrzeni recepcyjnej oraz o podanie prawdziwych danych osobowych wraz z adresem zamieszkania oraz numerem telefonu.
- Wypełniając kartę meldunkową Gość akceptuje standardowy regulamin hotelu, oraz regulamin obowiązujący w czasie epidemii, jednocześnie wyraża zgodę na przekazanie danych osobowych do Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej jeśli zaistniałaby taka potrzeba.
- Dodatkowo wypełnienie karty meldunkowej jest równoznaczne z oświadczeniem iż Gość nie posiada objawów infekcji.
- Posiłki serwowane są w przestrzeni restauracyjnej z zachowaniem reżimu sanitarnego. Śniadania serwowane są Gościom indywidualnie.
- Gość proszony jest o samoobserwację i powiadomienie recepcji telefonicznie o ewentualnym pogorszeniu samopoczucia. Dzięki temu obsługa hotelu będzie mogła sprawnie wdrożyć procedury związane z zabezpieczeniem pozostałych Gości, personelu oraz odizolować Gościa od pozostałych Klientów.
- Obsługa hotelu jest zobowiązana do zawiadomienia odpowiednich służb w ramach udzielenia pomocy Klientowi.
- Prosimy o przestrzeganie godzin wymeldowania, by obsługa serwisu sprzątającego mogła przygotować pokój do pobytu kolejnego Gościa.
- Jeśli Gość planuje dłuższy pobyt w hotelu, proszony jest o zgłoszenie prośby o sprzątnięcie pokoju hotelowego w recepcji nie później niż do godziny 10:00 każdego dnia. Bez wyraźnego życzenia Klienta pokój nie zostanie sprzątnięty podczas jego pobytu.
- Restauracja hotelowa jest czynna codziennie od godziny 13:00 do godziny 21:00.
- W restauracji Gość może przebywać bez maseczki. Wszystkie stoliki w Restauracji Cyprus są ustawione i dezynfekowane zgodnie z aktualnymi zaleceniami.
Życzymy udanego pobytu i zdrowia!
Wojewódzka Stacja
Sanitarno-Epidemiologiczna w Warszawie
ul. Żelazna 79, 00-875 Warszawa
Mazowiecki Państwowy Wojewódzki
Inspektor Sanitarny
przyjmuje interesantów:
w poniedziałki od 13:00 - 15:00
telefon: (22) 620 90 01 do 06
sekretariat@wsse.waw.pl
Szpital Zachodni im. Jana Pawła II
Adres: ul. Daleka 11
Telefon: 22 755-90-49 – informacja medyczna, 22 755-90-75 – Szpitalny Oddział Ratunkowy
www: https://www.szpitalzachodni.pl
Nocna Pomoc Lekarska
Adres: ul. Daleka 11
Telefon: 22 755-90-06
Uwagi: NPL czynna jest codziennie: w dni powszednie w godz. 18.00 – 8.00, w weekendy i dni wolne od pracy 24 godz. na dobę.
Hotel
- Personel w rękawiczkach i maseczkach
- Ręczniki i pościel prane w temp. powyżej 90 stopni
- Dostęp. środków do dezynf. indywidualnej
- Pokoje / pomieszczenia jako wynajem na biura np. praca zdalna
- Pokoje / pomieszczenia jako wynajem dla trenerów np. szkolenia online
- Check-in/check-out ograniczony do minimum
- Pomiar temperatury wśród personelu
- Środki do dezynfekcji osobistej dostępne w częściach wspólnych
- Płyn dezynfekcyjny dla gości w obiekcie
- Możliwość zakupu masek na recepcji hotelowej
- Serwis pokojowy na życzenie gości
- Dezynfekowana winda każdego dnia
Restauracja
- Śniadania na wynos
- Dania obiadowe na wynos
- Serwis bezkontaktowy
- Serwis bezkontaktowy przez telefon pokojowy
- Możliwość dostarczenia posiłków (śniadania, obiadokolacja, a’la carte) do pokoju
- Możliwość zamówienia cateringu
- Regularna dezynfekcja restauracji
- Większe odległości pomiędzy stolikami na restauracji
Dodatkowe działania
- Dostęp do termometru
- Dostęp do żeli antybakteryjnych
- Apteka w pobliżu
- Otwarty sklep spożywczy w pobliżu
- Opcja zakupu maseczek w recepcji
- Dodatkowe czynności i procedury dotyczące zachowania czystości i bezpieczeństwa
- Możliwość zakupu rękawiczek na recepcji